Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Zleksza zaniedbuje tego blogusia ale to nic:P Wczoraj przyjechala do mnie moja siostrzyczka:] a wiec poszlysmy ok 18:00 do Neda:] na coca-cole bo my takie pozadne dziewuszki jestesmy i nie wiemy co to np. nalewka czy tanie wino... ;) potem poszlysmy gdzies tam jeszcze... :P a na koncu do labiryntu:] gdzie spodkalysmy Martusie zleksza najebana i .... byla tam z Dydkiem:/ rozwalilysmy umywalke i kafelki w WC... i poszlysmy do domciu:] a Martusia zostala... heheh miala tanczyc na rurce (zaklad) ciekawe czy tanczyla:P ok 23:30 polozylysmy sie spac... ale ze babcia spala w naszym pokoju to qrwa muslala CHRAPAC:/ jak gwizdalysmy to na chwilke przestawala CHRAPAC.... dobra ja wpadlam na genialny pomysl zeby posluchac muzyczki.... w jednym uchu sluchawka a w drugim wata:P heheheh i jeszcze poduszka na glowie:P Troche to zagluszalo CHRAPANIE babki:/ Jakies 2 godziny temu pojechali do domciu:( tzn. szkoda ze siostrzyczka pojechala:( a babka znofffff w Styczniu przyjedzie normalnie tragedia:/ Teraz w srode juz jade do Szwecji...:( i znoffff nie bede kogos tak dlugo widziec...:( bezsens... ale zaraz kolo mnie tam w Szwecji mieszka jeden CPUN 19 latek nadodatek przystojny... nic lepszego nie moglo sie trafic:] dobraaa idem siem troszkem pouczyc... i nyny:P bo troszkem siem niewyspalam z powodu CHRAPANIA babki... pozdrowienia dla "siostry_margaryny" czyli Beatki:] nastepnym razem jadem z toba na koncert pamietaj:P papapa:*

                                                           

margarynaa : :

Nic nowego Komentarze (4)
22. listopada 2003 10:51:00
linkologia.pl spis.pl

                                                       Hey kochani !                                                                                  

Dawno tu nie pisalam ale nic takiego sie nie wydazylo.... nio prawie nic:] Jestem sama i wsumie juz mi to nieprzeszkadza... Wlasnie kto idzie ze mna do kina na "Gdzie jest NEMO"??hehe... Jutro zawody a ja chora jestem :(( pewnie beznadziejnie wypadne:( nie wiem czy przeplyne kombinowana.. i czy dam rade po manekina zejsc na dno:( ehhh przez te zatoki:/ Ale sama sobie to zawdzieczam:/ Dzis ostatni trening przed zawodami a ja pojde sobie tylko tam posiedziec i pogadac z trenerem... hehe nio i podraznic Wojciecha i Jureczka hehehe Beatko powiemy "JUREK POMPUJ!" wtedy bysmy mialy zakaz wstepu na basen na bank:D hehe.. wiesz i tak sie zastanawialam... o tym zeby nas do zawodow niedoposcili:D trza cos wymyslic:) aaa i kiedy idziemy komisariat zwiedzic???????:> pozdrowienia dla: Beatki, Anieszki, Asi i Martusi;) papapa

                                                      

margarynaa : :

B&M Komentarze (1)
03. listopada 2003 20:06:00
linkologia.pl spis.pl

 

Witam wszystkich:)))

Dzis po mnie do szkoly przyszla moja kochana Beti;) !!!UWAGA!!! tylko ja tak moge do niej mowic prawda Beti???Chcialysmy isc na zebry ale mialysmy malo czasu i najpierw poszlysmy zalatwic te wazniejsze sprawy:D A wiec szkole muzyczna :))) bo my bedziemy slawnymi gitarzystkami:))) takie zdolne z nas dziewczyny, skromne, malomowne, ciche, zastraszane, zamkniete w sobie, nie umimy nawiazac kontaktu z innymi;) itp. buahahahah.... trza to powiedziec panu Slawkowi:P buahahah on w to nie uwierzy:D ale takie w rzeczywistosci jestesmy;) w szkole muzycznej spodkalysmy dziwnego pana.... oooooooo qrcze jak go tylko zobaczylysmy wybuchlysmy naszym cichutkim smiechem.... tak jak sie zawsze smiejemy:) odeslali nas na plac wolnosci i tam co nieco sie zalatwilo:)) ale moja matka musiala wszystko zepsuc... wrocilam do domciu i jak zawsze poszlam na rehabilitacje grrrr teraz mnie kosteczki bola:(((( i tak minol mi dzien... zaluje tylko ze kogos nie bylo ze mna...:( Ok narazie koncze moze cosik tu jeszcze napisze:))) papapapa;****                                                                                                                  

margarynaa : :

i tak to jest:D Komentarze (12)
02. listopada 2003 15:01:00
linkologia.pl spis.pl

hey kochani!

Wczoraj byl dzien wszystkich swietych mialam isc na cmentarz z ... ale jakos wyszlo ze poszlam z moja przyjacioleczka Martusia:D z ktora zawsze cos nabroimy ale to sie wytnie:D a po cmentarzu poszlysmy na rynek:D wczesniej powadzilam sie z Beata i z kims jeszcze ale z nia sobie wszystko wyjasnilysmy i jest juz okco do tej drugiej osoby.... hmmm wczoraj ujzalam jej druga twarz i doszlam do tego ze jest ..... zreszta mozecie sie domyslec :D nienawidze klamstwa i osob o dwuch twarzach.... ci co mnie znaja wiedza o tym:))))  Co sie jeszcze wydazylo hmmm... aaaa Ania jest z Dawidem i mam nadzieje ze beda dlugo ze soba szczesliwi i nic tego nie zepsuje trza to oblac w czwartek przed zbiorka:D  % + zbiorka + sesja zdjeciowa = ???   dobra ja narazie spadam jeszcze potem tu cosik napisze:)))) pappapapa:****

                                                                       

margarynaa : :

dzisiejszy dzien:/ Komentarze (0)
06. października 2003 14:47:00
linkologia.pl spis.pl

elo !!!

Dzis nie bylam w szkole bo zleksza sie zle czulam... grrr z lozka nieumialam wstac:/ ale nie dlatego bo mi sie niechcialo ale dlatego bo w glowce mi sie krecilo:/ Moja babka jest w szpitalu... bedzie miala operacje usowana zacme czy jakos tak bleee ja sie na tym nieznam:P ale mam spokuj w domciu nikt mi niegledzi;] Jutro mam ognisko klasowe ciekawa jestem jak ono wypadnie... jak taka pogoda bedzie jak dzis no to bedzie niezawesolo:(( ale co tam wazne ze do szkoly sie nie idzie... no i trza kupic cos do rozgrzania%%%;) no gdyby bylo rzeczywiscie tak zimno;))) a co do babki wczoraj ja zmuszalam do sluchania hh :D i stwierdzila ze jej sie to podoba i buntowalam ja przeciwko matce:D pozatym ja straszylam operacja:P biedna wszystko wziela na serio :D no a przed snem opowiadalam jej o morderstwach ]:-}jakie zdazyly sie w moim miasteczku:D babunia zleksza sie przestraszyla;) Wiem wredna jestem no coz... heheh i tak sie niezmienie:D nie Beatko? A ta cztero dniowa wycieczka jest czy nie? Bo juz wkoncu nic niewiem:/dobra niezanudzam juz papapappa;********                                     

                                                            doll15.gif

margarynaa : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

milutka86 | wiecznie-pijana | elwira-14 | domiii | magdzikdzik-cool | Mailing